Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kim Hansen
Id på larve (Læst 128 gange) Postet d. 16-08-20 kl. 23:15
Viborg, 2020-07-20. Tæt v bed m kryddeurter (mynte, citronmelisse, timian, oregano, rosmarin). Er det psi-ugle? To billeder følger.

Id på larve (Viborg, 2020-07-20. Tæt v bed m kryddeurter (mynte, citronmelisse, timian, oregano, rosmarin). Er de)
Kim Hansen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kim Hansen
#1 Kommentar postet d. 16-08-20 kl. 23:16. Emne: Id på larve
Foto 3

Id på larve (Foto 3)
Kim Hansen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 531)
Besvar | Kommentér

Kjeld Brem

Svaraktivitet:

(9282)
#2 Svar postet d. 16-08-20 kl. 23:50. Emne: Id på larve
Ja, det er det (nok) - den er i hvert fald så lille, så det ikke er mig muligt at kalde den andre ting.

Den har godt nok et meget svagt tegn på en hvidlig plet bagest, meeeen det skal være væsentlig tydeligere, før jeg vil vove at kalde den A. tridens

Men hvis muligt, så kan du jo prøve at følge den over tid - og uploade et senere foto, i så fald?

Venlig hilsen Kjeld

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kim Hansen
#3 Kommentar postet d. 17-08-20 kl. 08:42. Emne: Id på larve
Hej Kjeld

Tak for svar. Nå, så var mit bud da ikke helt tosset.

Jeg satte den tilbage i bedet, men ved ikke hvor den drog hen - det slog mig ikke at holde styr på det. Den var ganske rigtigt meget lille.

Var lige inde at se på din profil. Flot arbejde med at beskrive fotografering af sommerfuglelarver!

Går det godt med bogen?

Den kunne være interessant at få fat i....

Hilsen Kim

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator