Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
22. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Poul Westergaard
Natsommerfugl, som er ukendt for mig (Læst 83 gange) Postet d. 18-08-20 kl. 12:21
Efter flere timer med min "bibel" må jeg give fortabt.

Jeg håber i kan hjælpe med denne natsommerfugl, som sag på et grønt blad i haven.

Den er ca 1,5 - 2 cm

Natsommerfugl, som er ukendt for mig (Efter flere timer med min "bibel" må jeg give fortabt.

Jeg håber i kan hjælpe med denne natsommer)
Foto: Måler eller ugle ??
Besvar | Kommentér

Finn Lillethorup

Svaraktivitet:

(15)
#1 Svar postet d. 18-08-20 kl. 12:41. Emne: Natsommerfugl, som er ukendt for mig
Det er en af messinguglerne: Udelt Messingugle:

- se linket HER

Mvh

Finn Lillethorup

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Tom Nygaard Kristensen

Svaraktivitet:

(992)
#2 Svar postet d. 18-08-20 kl. 12:43. Emne: Natsommerfugl, som er ukendt for mig
Det er en Messingugle (udskilt i to søsterarter - lidt svært at se hvilken her, tror, at det er Diachrysia stenochrysis).

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Poul Westergaard
#3 Kommentar postet d. 18-08-20 kl. 12:53. Emne: Natsommerfugl, som er ukendt for mig

Tusind tak, som altid er der venlige sjæle klar til at hjælpe.

mvh

Poul

Besvar | Kommentér

Poul Westergaard
#4 Kommentar postet d. 18-08-20 kl. 12:54. Emne: Natsommerfugl, som er ukendt for mig

Tusind tak, som altid er der venlige sjæle klar til at hjælpe.

mvh

Poul

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator