Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Snegle og andre bløddyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Susanne Nielsen
Kan et sneglehus uden beboer bestemmes? (Læst 365 gange) Postet d. 20-08-20 kl. 15:55
Fandt dette på gangbro over vinteroversvømmet, nu fugtigt, terræn ved Kratluskerengen, Søhus, Odense, 14/8. Skallen er gennemsigtig. Kan man sige på det foreliggende om det er en Pytsnegl? Sender et par fotos.

Mvh. Susanne

Kan et sneglehus uden beboer bestemmes? (Fandt dette på gangbro over vinteroversvømmet, nu fugtigt, terræn ved Kratluskerengen, Søhus, Odense)
Susanne Nielsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Susanne Nielsen
#1 Kommentar postet d. 20-08-20 kl. 15:55. Emne: Kan et sneglehus uden beboer bestemmes?
Foto 2

Kan et sneglehus uden beboer bestemmes? (Foto 2)
Susanne Nielsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Werner Meng

Svaraktivitet:

(527)
#2 Svar postet d. 21-08-20 kl. 11:03. Emne: Kan et sneglehus uden beboer bestemmes?
Ravsnegl ubest. ( Succineidae indet)

M.v.h. Werner

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Susanne Nielsen
#3 Kommentar postet d. 25-09-20 kl. 14:57. Emne: Kan et sneglehus uden beboer bestemmes?
Tak Werner, for svaret! Jeg undskylder meget manglende retur herfra - det skyldes dels at mail-advis fra Naturbasen var røget i spammail og dels at jeg ikke kunne komme på F&N sidst, jeg prøvede. Her er jo sket ting og sager, og jeg er faktisk lidt forbavset over at få lov til at svare nu...? Men tak!

Mvh. Susanne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator