Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Finn Koustrup
Hvilke langvingede vadefugle er dette? (Læst 256 gange) Postet d. 22-08-20 kl. 12:12
Kan ikke helt bestemme disse vadefugle taget 21.8 ved Egå Engsø min tanker går i retning af Kobbersneppe.

Ps ikke det bedste billede

Vh Finn

Hvilke langvingede vadefugle er dette? (Kan ikke helt bestemme disse vadefugle taget 21.8 ved Egå Engsø min tanker går i retning af Kobbersn)
Foto: Finn Olav Koustrup
Klik på billedet for original størrelse (800 x 508)
Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6311)
#1 Svar postet d. 22-08-20 kl. 12:23. Emne: Hvilke langvingede vadefugle er dette?
Det er Viber, bemærk brede, mørke vinger og hvid hale med sort endebånd.

*Og nej, det er ikke min ´puritanske holdning´ der gør dem til Viber, men blot en konstatering ud fra min feltornitologiske erfaring.

*Se tråden "Hjejler?" længere nede på siden, hvis du ikke forstår min lidt underlige kommentar

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Niels J. Henriksen

Svaraktivitet:

(1657)
#2 Svar postet d. 22-08-20 kl. 12:37. Emne: Hvilke langvingede vadefugle er dette?
Det er viber - også selvom Peter blander en anden tråd in i den her.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Finn Koustrup
#3 Kommentar postet d. 22-08-20 kl. 12:41. Emne: Hvilke langvingede vadefugle er dette?
Hej Peter.

Tak for hjælpen kan kun dele din mening vedr. jagt.

Vh Finn

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator