Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. januar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kim Hansen
Cerceris rybyensis på blåmunke? (Læst 222 gange) Postet d. 22-08-20 kl. 14:32
Strandnær overdrev på Vestsalling 2020-08-22 på blåmunke. Kan arten bekræftes/bestemmes ud fra følgende fire billeder?

Cerceris rybyensis på blåmunke? (Strandnær overdrev på Vestsalling 2020-08-22 på blåmunke. Kan arten bekræftes/bestemmes ud fra følge)
Kim Hansen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kim Hansen
#1 Kommentar postet d. 22-08-20 kl. 14:32. Emne: Cerceris rybyensis på blåmunke?
Foto 2 af 4

Cerceris rybyensis på blåmunke? (Foto 2 af 4)
Besvar | Kommentér

Kim Hansen
#2 Kommentar postet d. 22-08-20 kl. 14:33. Emne: Cerceris rybyensis på blåmunke?
Foto 3 af 4

Cerceris rybyensis på blåmunke? (Foto 3 af 4
)
Besvar | Kommentér

Kim Hansen
#3 Kommentar postet d. 22-08-20 kl. 14:34. Emne: Cerceris rybyensis på blåmunke?
Foto 4 af 4

Cerceris rybyensis på blåmunke? (Foto 4 af 4)
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen

Svaraktivitet:

(663)
#4 Svar postet d. 15-10-20 kl. 20:43. Emne: Cerceris rybyensis på blåmunke?
Hej Kim

Du har ret i Cerceris rybyensis

Venlig hilsen Anni

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Kim Hansen
#5 Kommentar postet d. 15-10-20 kl. 21:01. Emne: Cerceris rybyensis på blåmunke?
Tak, Anni. Det her fund havde jeg lykkeligt glemt alt om, inklusive hvordan jeg selv fandt frem til arten, for det er uden for min normale komfort-zone

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator