Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. juli 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Casper Carlsen
Hjælp til et par lignende perlemor, har kun et par ringe billeder. Hvilke sommerfugle? (Læst 311 gange) Postet d. 22-08-20 kl. 20:35
Jeg beklager, hvis det viser sig at være samme art, og det er engperlemor igen, men jeg synes, at de ser lidt forskellige ud, og jeg er totalt nybegynder

Jeg lægger to billeder op, som er af forskellige individer.

Første sommerfugl: Set 19. juli i Sverige i nærheden af Tingsryd. Jeg har også billede af underside, hvis det hjælper.

Hjælp til et par lignende perlemor, har kun et par ringe billeder. Hvilke sommerfugle? (Jeg beklager, hvis det viser sig at være samme art, og det er engperlemor igen, men jeg synes, at de)
Foto: Casper Carlsen
Besvar | Kommentér

Casper Carlsen
#1 Kommentar postet d. 22-08-20 kl. 20:37. Emne: Hjælp til et par lignende perlemor, har kun et par ringe billeder. Hvilke sommerfugle?
Andet billede: 18. juli i Sverige i nærheden af Tingsryd. Jeg har også billede af underside, hvis det hjælper.

Hjælp til et par lignende perlemor, har kun et par ringe billeder. Hvilke sommerfugle? (Andet billede: 18. juli i Sverige i nærheden af Tingsryd. Jeg har også billede af underside, hvis de)
Besvar | Kommentér

Klaus Hermansen

Svaraktivitet:

(9595)
#2 Svar postet d. 22-08-20 kl. 20:37. Emne: Hjælp til et par lignende perlemor, har kun et par ringe billeder. Hvilke sommerfugle?
Ja noget skæv vinkel stadig B. ino

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Klaus Hermansen

Svaraktivitet:

(9595)
#3 Svar postet d. 22-08-20 kl. 20:39. Emne: Hjælp til et par lignende perlemor, har kun et par ringe billeder. Hvilke sommerfugle?