Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. juli 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Glenna Andersen
Er vi enige om at dette er en nældens takvinge larve ? (Læst 137 gange) Postet d. 22-08-20 kl. 22:15
Jeg tror at det er den samme larve jeg har 2 billeder af, men kan det bekræftes at det er nældens takvinge ?

Jerslev 14/8-20

Er vi enige om at dette er en nældens takvinge larve ? (Jeg tror at det er den samme larve jeg har 2 billeder af, men kan det bekræftes at det er nældens ta)
Foto: Glenna Andersen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Glenna Andersen
#1 Kommentar postet d. 22-08-20 kl. 22:18. Emne: Er vi enige om at dette er en nældens takvinge larve ?
et mere

Er vi enige om at dette er en nældens takvinge larve ? (et mere)
Foto: Glenna Andersen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Kjeld Brem

Svaraktivitet:

(9282)
#2 Svar postet d. 22-08-20 kl. 22:59. Emne: Er vi enige om at dette er en nældens takvinge larve ?
Ja

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Glenna Andersen
#3 Kommentar postet d. 23-08-20 kl. 00:52. Emne: Er vi enige om at dette er en nældens takvinge larve ?
Tak Kjeld ( selvom det var samme billede jeg fik sat på anden gang )

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator