Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. november 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Sommerfugle og lepidopterologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jeppe Lyngsø
Ochropacha duplaris-larve? (Læst 133 gange) Postet d. 27-08-20 kl. 17:22
Troede egentlig først det var endnu en Tethea or-larve, men pga. nakke-tegningen og manglende ditto i ansigtet (kan ikke ses på foto), må det i stedet være Ochropacha duplaris? Silkeborg i dag mellem to birkeblade.

Ochropacha duplaris-larve? (Troede egentlig først det var endnu en Tethea or-larve, men pga. nakke-tegningen og manglende ditto )
Jeppe Lyngsø har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kjeld Brem

Svaraktivitet:

(9282)
#1 Svar postet d. 28-08-20 kl. 13:23. Emne: Ochropacha duplaris-larve?
Hej Jeppe. Det er muligvis duplaris - men jeg skal se nogle flere fotovinkler for at sige JA - f.eks hovedet, et sidefoto. Den er langt mere grøn på ryggen, end jeg har set før. Det behøver ikke betyde, at det er forkert. Jeg har bare ikke set det. Nakkeskjoldets aftegning virker rigtigt.

Har du flere skud?

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Jeppe Lyngsø
#2 Kommentar postet d. 28-08-20 kl. 19:58. Emne: Ochropacha duplaris-larve?
Jeg fik desværre ikke rigtigt taget flere gode skud da jeg troede det var T. or. Så den må flyve i denne omgang.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator