Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
30. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Claus Bach
En mand i en gul regnfrakke (Læst 289 gange) Postet d. 01-09-20 kl. 21:47
Jeg blev forleden ringet op af min søde nabo, som bad mig komme fordi der i et træ ude på marken sad en mand i en gul regnfrakke. Hun var lidt rundt på gulvet, da hun var på vej til Corona test, og da "manden" fløj, blev vi enige om at det nok var en undsluppet papegøje, for gul var den i hvert fald.

Men du var den nu ikke. Den var meget lys på brystet, sad meget oprejst og var noget større end en musvåge. På den ene billede sidder der en husskade eller en ravn. Men afstanden er stor, så .....

Desværre havde jeg ikke kamera med, så det blev kun til to meget dårlig fotos med mobilen. Ud fra dem kan jeg ikke se hvad det er for en fætter.

Jeg har set fuglen flere gange siden, men den fordufter så snart den ser skyggen af en telelinse.

Lokaliteten er Elmelund skov lige vest for Odense den 30/8 midt på dagen.

En mand i en gul regnfrakke (Jeg blev forleden ringet op af min søde nabo, som bad mig komme fordi der i et træ ude på marken sad)
Claus Bach har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
Besvar | Kommentér

Claus Bach
#1 Kommentar postet d. 01-09-20 kl. 21:47. Emne: En mand i en gul regnfrakke
I luften

En mand i en gul regnfrakke (I luften)
Claus Bach har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (1920 x 1280)
Besvar | Kommentér

Palle Jensen

Svaraktivitet:

(2184)
#2 Svar postet d. 01-09-20 kl. 21:48. Emne: En mand i en gul regnfrakke
En forholdsvis lys musvåge.

Hilsen Palle

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(953)
#3 Svar postet d. 01-09-20 kl. 22:24. Emne: En mand i en gul regnfrakke
Helt klart en musvåge

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Sebastian Bruun
#4 Kommentar postet d. 02-09-20 kl. 10:03. Emne: En mand i en gul regnfrakke
Og makkeren er ikke en ravn.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator