Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. januar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Årevingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Casper Carlsen
Hvilken bi? (Læst 165 gange) Postet d. 05-09-20 kl. 11:15
Set ved Tingsryd i Sverige, 19. juli 2020.

Hvilken bi? (Set ved Tingsryd i Sverige, 19. juli 2020.)
Foto: Casper Carlsen
Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
Besvar | Kommentér

Finn M. Hansen

Svaraktivitet:

(4)
#1 Svar postet d. 05-09-20 kl. 18:55. Emne: Hvilken bi?
Hej Casper

- det er nok ikke en bi, men derimod en bille, så du skal nok over i den kategori for at få det rigtigt svar.

- men noget i retning Lille Humlebille (Trichius rosaceus)vil jeg tro, - men du får nok det rigtige svar, hvis du lægger den over i bille-kategorien.

mvh

Finn

Ps.: flot fund

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Casper Carlsen
#2 Kommentar postet d. 05-09-20 kl. 20:31. Emne: Hvilken bi?
Hej Finn

Jeg har vist meget at lære...

Tak for svaret - jeg tror nu, at du har ret, selvom jeg ramte forbi i kategorien. Jeg tænkte godt nok også, at den var en lidt mærkelig bi. Men jeg prøver at sende den over i den rigtige kategori.

God weekend!

Besvar | Kommentér

Finn M. Hansen
#3 Kommentar postet d. 05-09-20 kl. 23:41. Emne: Hvilken bi?
- her bliver man aldrig udlært, men F&N, eller som det jo hedder nu, Naturbasen, er et godt sted at starte.

- og så for øvrigt velkommen ombord.

også god weekend til dig

mvh

Finn

Ps.: det er altid en god ide´ at vise flere billeder fra forskellige vinkler af objektet, - og hvis ikke du ved det, så gør man det ved at bruge "kommentar-knappen" og f.eks. skrive billede nr. 2 som tekst, og vedhæfte det næste billede osv.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator