Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anne Messmann
Hvilken svamp # 3 - overside (Læst 624 gange) Postet d. 22-08-08 kl. 10:36
Kan nogen hjælpe med navnet på denne? Set 20.8.08 i løvskov, Brede, Lyngby-Taarbæk. Ung svamp, der knap havde hatten over jorden.

VH Anne

Hvilken svamp # 3 - overside (Kan nogen hjælpe med navnet på denne? Set 20.8.08 i løvskov, Brede, Lyngby-Taarbæk. Ung svamp, der k)
Anne Messmann har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#1 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 10:57. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Anne - det er frygtelig vanskeligt at bestemme en svamp efter dit billede, der skal mere kød på benet:

- se linket HER

Brug det og du vil have større chance for at få et ordentligt svar - uden at jeg vil garantere noget (taler for mig selv ).

I dette tilfælde vil jeg gætte på en skørhat, men det er jo ikke et svar du kan bruge til ret meget, vel?

Besvar | Kommentér

Michael Filtenborg
#2 Svar postet d. 22-08-08 kl. 11:11. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Margaretha, hun har også lagt et billede af undersiden ud, bare i en anden tråd. Kan være du kan komme tættere på der.

Besvar | Kommentér

Anne Messmann
#3 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 11:17. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Margaretha: tak for linket. Undersiden lagde jeg i en ny tråd, tænkte det blev noget rod i samme efter flagene er indført?

VH Anne

Besvar | Kommentér

Michael Filtenborg
#4 Svar postet d. 22-08-08 kl. 11:18. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Nej det er ikke noget rod, så længe der ikke er grønt flag er du ihvertfald næsten sikker på at folk kikker.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann

Svaraktivitet:

(288)
#5 Svar postet d. 22-08-08 kl. 11:24. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Nååå, jeg troede det var en anden svamp De andre billeder plejer jo bare at komme i forlængelse af 1. spørgsmål under "svar". Jaja, de små flag, de kan godt forvirre

Nå, men det, der står i linkene er stadig en vældigt god idé.

Besvar | Kommentér

Anne Messmann
#6 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 11:29. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Hvis jeg vil lægge flere billeder i samme tråd, skal det så ikke gøres i kommentér? Synes det er ret forvirrende, burde der ikke være en rubrik til tilføjelse af fotos?

Vh Anne

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#7 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 12:03. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Jo, du skal bruge "kommentér", men det er da et stort ønske til Thomas, at der bliver mulighed for at lægge flere billeder ind i samme spørgsmål for os, der ikke kan klippe og klistre.

Besvar | Kommentér

Anne Messmann
#8 Kommentar postet d. 22-08-08 kl. 12:08. Emne: Hvilken svamp # 3 - overside
Jeg kan såmænd både klippe og klistre - men fotoet blir'' jo så alt for småt, 75kb er i forvejen ikke meget.

Vh Anne

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator