Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampedyr og slimsvampe -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Kirsten Damgaard
Hvilket svampedyr? (Læst 602 gange) Postet d. 25-08-08 kl. 20:21
Jeg så en lille hvid klat med oget snulder ved siden af. Klatten blev fotograferet utallige gange, da den blev ved med at være overbelyst. Men intet hjalp. Da jeg kom hjem til PC,en kunne jeg se at snulderet var meget spændende. Men hvad er det?.

Det er ikke sikkert jeg kan finde det igen, hvis jeg bliver bedt om det.

Men her er det.

Hvilket svampedyr? (Jeg så en lille hvid klat med oget snulder ved siden af. Klatten blev fotograferet utallige gange, d)
Kirsten Damgaard har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kirsten Damgaard
#1 Kommentar postet d. 25-08-08 kl. 20:21. Emne: Hvilket svampedyr?
Tæt på.

Hvilket svampedyr? (Tæt på.)
Kirsten Damgaard har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#2 Svar postet d. 25-08-08 kl. 21:05. Emne: Hvilket svampedyr?
Kirsten - det kan man ikke sige noget om, man kan have sine anelser - men du ved, at de skal mikroskoperes, man er simpelthen nødt til at se, hvordan de "ser ud" når de er modne, og det er dine på billedet ikke ednnu. Sorry.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Kirsten Damgaard
#3 Kommentar postet d. 26-08-08 kl. 10:58. Emne: Hvilket svampedyr?
Ja, det vidste jeg jo godt.

- så vil jeg nøjes med at læne mig tilbage og glæde mig over at naturen er så mangfoldig.

mvh.Kirsten

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator