Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
6. juni 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Margaretha Liebmann
Lille parasolhat. (Læst 493 gange) Postet d. 18-09-08 kl. 15:16
Da jeg plukkede den i en vejside med kraftig muld var jeg ret sikker på, at det var kastaniebrun parasolhat. Da jeg kom hjem var jeg ikke særlig sikker mere. De er ikke nemme, de der små hatte, kan jeg få lidt hjælp?

Lille parasolhat. (Da jeg plukkede den i en vejside med kraftig muld var jeg ret sikker på, at det var kastaniebrun par)
Margaretha Liebmann har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Michael Filtenborg
#1 Svar postet d. 18-09-08 kl. 17:55. Emne: Lille parasolhat.
har du et billede af hatten?

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#2 Kommentar postet d. 18-09-08 kl. 18:04. Emne: Lille parasolhat.
Yepper!

Lille parasolhat. (Yepper!)
Margaretha Liebmann har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Michael Filtenborg
#3 Svar postet d. 18-09-08 kl. 18:08. Emne: Lille parasolhat.
Jeg får den også til Kastaniebrun, men det her er jo heller ikke den gruppe jeg er skrapest til. For endeligt svar skal du nok vente på at Jacob eller Rald ser den.

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#4 Kommentar postet d. 18-09-08 kl. 18:24. Emne: Lille parasolhat.
Det er ikke så nemt at nøgle parasolhattene, og jeg ved heller ikke hvilke mikroskopiske karakterer jeg skal se efter. Det er heller ikke så tit, at jeg overhoved taget finder nogen.

Mon ikke Erik kan komme med en afgørelse?

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator