Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torbjørn Lindhardt
Molslab, svampeweekend, ekskursionsresultater søges (Læst 830 gange) Postet d. 09-10-08 kl. 23:01
Hej Michael m.fl.

Jeg vil meget gerne have mailadresserne tilsendt på de deltagere der var sammen med mig på "rute 2" den første ekskursionsdag (fra Molslab til Hængesækken), nogen af dem har jeg, men ikke alle.

Jeg vil nemlig snarest muligt sende jer en foreløbig til kommentering over de svampe jeg skrev op, for at få fyldt på af svampe jeg ikke fik med. Meget gerne snarest muligt

Tak for en dejlig tur sammen med jer!

mvh

Torbjørn

Besvar | Kommentér

Torbjørn Lindhardt
#1 Kommentar postet d. 09-10-08 kl. 23:09. Emne: Molslab, svampeweekend, ekskursionsresultater søges
I behøver selvfølgelig ikke aflevere jeres mailadresser her hvis I ikke har lyst, men skriv blot til mig:

torbjorn.borgen@mail.dk

Besvar | Kommentér

Grethe Leerbech
#2 Kommentar postet d. 11-10-08 kl. 22:58. Emne: Molslab, svampeweekend, ekskursionsresultater søges
Hej Torbjørn

Tusind tak for sidst. det var en dejlig weekend jeg fik lært meget.

Den mail du har opgivet virker ikke.

Jeg fik min mail retur

Men her er min mailkto: glk@glk.dk

Og så lige nogle spørgsmål:

Torben og jeg fandt en svamp på et åbent område med rensdyrlav. Desværre fik jeg den uden fod med! Du så et billede herfra. Henny kom med et forslag, som jeg desværre ikke rigtigt fik fat i. Du tog vist svampen med hjem?

Ligeledes kunne jeg gdt tænke mig at få navnet på de svampe jeg fandt i grankanten fra den første dags tur. Du spurgte bl.a. Poul Erik om det var ham, der havde fundet dem og jeg svarede, at det var mig. Har intet billede af dem. Jeg tror Torben fotograferede dem

Mange hilsner

Grethe

Besvar | Kommentér

Torbjørn Lindhardt
#3 Kommentar postet d. 11-10-08 kl. 23:02. Emne: Molslab, svampeweekend, ekskursionsresultater søges
Undskyld Grethe, jeg kan ikke stave længere, min mailadresse er:

torbjoern.borgen@mail.dk, istedet for.

Besvar | Kommentér

Torbjørn Lindhardt
#4 Kommentar postet d. 11-10-08 kl. 23:06. Emne: Molslab, svampeweekend, ekskursionsresultater søges
Hej igen Grethe

Den svamp jeg spurgte Poul Erik om kan jeg desværre ikke huske. Den anden du og Torben fandt, kunne jeg ikke bestemme sikkert, jeg beklager. Jeg sender den foreløbige liste til dig.

mvh

Torbjørn

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator