Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
Brunstænket tragthat? (2 billeder) (Læst 1214 gange) Postet d. 17-10-08 kl. 00:35
Denne dybt tragtformede svamp ca. 8 cm bred stod sammen med 3 andre som ikke var så store. Den var tør på hatten

Hedvigslund skov, Odense

15-10-08

Venlig hilsen Anni

Brunstænket tragthat? (2 billeder) (Denne dybt tragtformede svamp ca. 8 cm bred stod sammen med 3 andre som ikke var så store. Den var t)
Foto: Anni Lene Nielsen
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 17-10-08 kl. 00:35. Emne: Brunstænket tragthat? (2 billeder)
Lameller

Brunstænket tragthat? (2 billeder) (Lameller)
Foto: Anni Lene Nielsen
Besvar | Kommentér

Erik Rald

Svaraktivitet:

(1145)
#2 Svar postet d. 17-10-08 kl. 00:40. Emne: Brunstænket tragthat? (2 billeder)
Det er den.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#3 Kommentar postet d. 17-10-08 kl. 00:46. Emne: Brunstænket tragthat? (2 billeder)
Hej Erik

Tak skal du have

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Michael Filtenborg
#4 Svar postet d. 17-10-08 kl. 11:15. Emne: Brunstænket tragthat? (2 billeder)
Hvis ikke du kan finde den på siden kan jeg lige for god ordens skyld oplyse at den hedder Brunstænket hekseringshat.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#5 Kommentar postet d. 18-10-08 kl. 00:38. Emne: Brunstænket tragthat? (2 billeder)
Hej Michael

Jeg takker for rettelsen

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen
#6 Kommentar postet d. 03-11-08 kl. 12:44. Emne: Brunstænket tragthat? (2 billeder)
Jeg synes det er svært Erik, jeg har i hvertfald problemer med L. gilva, selvom jeg har læst hvad der står i Funga nordica, er du sikker? eller accepterer du ikke to arter?

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator