Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
20. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder) (Læst 1631 gange) Postet d. 16-11-08 kl. 23:21
Denne svamp groede i en stor udbredelse på en fældet træstamme. Jeg mener at have set den før, men kan ikke finde navnet eller billeder af den

Sandhusskoven, 16-11-08

Venlig hilsen Anni

Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder) (Denne svamp groede i en stor udbredelse på en fældet træstamme. Jeg mener at have set den før, men k)
Foto: Anni Lene Nielsen
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 16-11-08 kl. 23:22. Emne: Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder)
Oversiden

Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder) (Oversiden)
Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#2 Kommentar postet d. 16-11-08 kl. 23:24. Emne: Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder)
labyrintporer

Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder) (labyrintporer)
Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann

Svaraktivitet:

(288)
#3 Svar postet d. 17-11-08 kl. 08:19. Emne: Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder)
Ork ja, Anni, du har set den før, fo den har lige været på tråd. Det er Bævrende åresvamp, der er så smuk som ung, men som mister meget med alderen.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Kristian Borum
#4 Kommentar postet d. 17-11-08 kl. 08:32. Emne: Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder)
Ja, hvad det sidste angår, forekommer den jo ikke særlig menneskelig!

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#5 Kommentar postet d. 17-11-08 kl. 22:33. Emne: Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder)
Hej Margaretha

Tak, Margaretha. Men så havde jeg alligevel ikke set den før. Det er min første obs af den. Jeg synes ellers, at den er smuk, som den er her.

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#6 Kommentar postet d. 17-11-08 kl. 22:46. Emne: Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder)
Jamen, det er netop en ung svamp, du har her, Anni!

Besvar | Kommentér

Anni Lene Nielsen
#7 Kommentar postet d. 19-11-08 kl. 00:53. Emne: Hvilken hvid håret svamp med labyrintiske porer? (3 billeder)
Hej Margaretha

Du må undskylde, at jeg misforstod dig. Jeg undrede mig godt nok også over, at den allerede var gammel

Tak, så bliver den da meldt

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator