Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Andersen
En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst! (Læst 494 gange) Postet d. 17-11-08 kl. 00:37
Var sammen med jens Otto i Raadvad for at fotografere frostmålere, men først skulle vi mens det var lyst, lige ned til Mølleåen bag knivfabrikken.

En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst! (Var sammen med jens Otto i Raadvad for at fotografere frostmålere, men først skulle vi mens det var )
Foto: Lars Andersen
Kommentér

Lars Andersen
#1 Kommentar postet d. 17-11-08 kl. 00:42. Emne: En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst!
Senere imens mørkede faldt på, riggede vi grejet til med flash og lamper! Her Jens med en Leaf mellemformat 33 mp. med Schneider 180 mm med mellemring: - se linket HER Der er min Canon mark III et lille kamera ved siden af!

En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst! (Senere imens mørkede faldt på, riggede vi grejet til med flash og lamper! Her Jens med en Leaf melle)
Kommentér

Lars Andersen
#2 Kommentar postet d. 17-11-08 kl. 00:43. Emne: En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst!
Her en frostmåler han. Forsættelse følger i morgen! Godnat.

En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst! (Her en frostmåler han. Forsættelse følger i morgen! Godnat.)
Kommentér

Lars Andersen
#3 Kommentar postet d. 17-11-08 kl. 09:06. Emne: En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst!
Det var fedt at være sammen med en så proffesionel som Jens, han lærte mig nogle trick ang. flash fotografering, efter at havde en canon flash i et ½ år, anede jeg intet om dens mange muligheder. Den manual der var med, er ikke nem at forstå! Her en mejer skudt med sideflash.

En kold dag og aftentur i Raadvad med regn og blæst! (Det var fedt at være sammen med en så proffesionel som Jens, han lærte mig nogle trick ang. flash fo)
Klik på billedet for original størrelse (650 x 433)
Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator