Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Dagens naturoplevelse -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Klaus Thommesen
Tilbehør til den sidate rest af anden! (Læst 489 gange) Postet d. 26-12-08 kl. 15:32
Lidt usædvaneligt vil jeg mene her d. 26 dec. Men jeg siger ikke om det er svampene der er store, eller kurven der er lille?

MVH Klaus T

Tilbehør til den sidate rest af anden! (Lidt usædvaneligt vil jeg mene her d. 26 dec. Men jeg siger ikke om det er svampene der er store, el)
Klaus Thommesen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Torbjørn Borgen
#1 Kommentar postet d. 26-12-08 kl. 15:47. Emne: Tilbehør til den sidate rest af anden!
Hej Klaus

Jeg håber ikke du er særligt sulten, eller også er det nogle usædvanligt store blade

mvh

Torbjørn

Kommentér

Klaus Thommesen
#2 Kommentar postet d. 26-12-08 kl. 15:49. Emne: Tilbehør til den sidate rest af anden!
Godt set! Du har vundet. Dog skal det siges, at min kone havde flere.

MVH Klaus T

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator