Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
15. november 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Pattedyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Rasmus Bach
Hvem har været på besøg i mit skur? (Læst 965 gange) Postet d. 27-12-08 kl. 15:50
JEG HAR HAFT UBUDNE GÆSTER I MIT REDSKABSSKUR.

UDFRA ESKREMENTERNE SAMT GNAVEN I HYNDEN AT DØMME VIL JEG SIGE DET ER EN ROTTE.

JEG BLIVER DOG FORVIRRET, DA DER ER GRAVET EN STOR MÆNGDE SAND UD PÅ FLISERNE (SVARENDE TIL EN STOR INDKØBSPOSE FYLDT)- ALT SANDET ER GRAVET UD PÅ FLISERNE VIA ET LILLE OMRÅDE OMKRING ET NEDLØBSRØR.

HVEM KAN GØRE MIG KLOGERE OG HVAD JEG SKAL GØRE FOR AT STOPPE DYRET?

Hvem har været på besøg i mit skur? (JEG HAR HAFT UBUDNE GÆSTER I MIT REDSKABSSKUR.

UDFRA ESKREMENTERNE SAMT GNAVEN I HYNDEN AT DØMME )
Foto: Rasmus Bach
Besvar | Kommentér

Rasmus Bach
#1 Kommentar postet d. 27-12-08 kl. 15:52. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
FLERE BILLEDER

Hvem har været på besøg i mit skur? (FLERE BILLEDER)
Besvar | Kommentér

Rasmus Bach
#2 Kommentar postet d. 27-12-08 kl. 15:53. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
FLERE BILLEDER

Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
Besvar | Kommentér

Rasmus Bach
#3 Kommentar postet d. 27-12-08 kl. 15:54. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
FLERE BILLEDER

Besvar | Kommentér

Rasmus Bach
#4 Kommentar postet d. 27-12-08 kl. 15:55. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
FLERE BILLEDER

Besvar | Kommentér

Rasmus Bach
#5 Kommentar postet d. 27-12-08 kl. 15:56. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
FLERE BILLEDER

Besvar | Kommentér

Ole Nielsen

Svaraktivitet:

(45)
#6 Svar postet d. 27-12-08 kl. 17:27. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
Hej Rasmus.

Din beskrivelse tyder klart på, at du har besøg af sådan en fætter (eller flere).Der kan evt. være tale om et gennembrud i dit afløbssystem.

Gør endelig noget ved situationen, da de ofte kan være temmeligt svære at slippe af med.

Mvh.

Ole

Hvem har været på besøg i mit skur? (Hej Rasmus.
Din beskrivelse tyder klart på, at du har besøg af sådan en fætter (eller flere).Der ka)
Ole Nielsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Ole Nielsen
#7 Kommentar postet d. 27-12-08 kl. 17:33. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
Sorry.

Billedet af rotten smuttede vist ud i cyberspace.

Besvar | Kommentér

Rasmus Bach
#8 Kommentar postet d. 27-12-08 kl. 23:33. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
OPDATERET BILLEDE AF SITUATIONEN EFTER DAGEN INDLÆG

Hvem har været på besøg i mit skur? (OPDATERET BILLEDE AF SITUATIONEN EFTER DAGEN INDLÆG)
Besvar | Kommentér

Ole Nielsen
#9 Kommentar postet d. 28-12-08 kl. 00:08. Emne: Hvem har været på besøg i mit skur?
Hej Rasmus.

Kontakt din kommune ang. problemet.

Lad være med at lægge gift. Det kan forværre situationen mht. utilgængelige rådnende dyr. Køb ikke rottefælder, men rådfør dig med rottefængeren.Du kan risikere at nogle fælder er alt for slappe i aftrækket/fjederen, og det er ikke noget rart syn at møde op til.

Forøvrigt har jeg ikke noget personligt imod rotter, men ligefrem dele logi med dem hmmm...

Giv en melding om den fortsatte udvikling i sagen.

Mvh.

Ole

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator