Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Stokholm
Sv: Meget ung bladhat (Læst 305 gange) Postet d. 02-08-09 kl. 22:56
Hehe, tak for din bekymring. Jeg skal nok holde mig fra de unge. Men jeg sidder stadig og kigger mig blind på en af de voksne Rødmende Fluesvamp jeg har taget med hjem... Jeg overvejer at smage på den. Jeg starter lige en anden tråd om den (Risici vs. nye "græsgange"), for det er en hel roman i sig selv.

Kommentér

Lars Stokholm
#1 Kommentar postet d. 02-08-09 kl. 23:04. Emne: Sv: Meget ung bladhat
Øhh.

Jeg tror der er gået koks i noget forumsoftware måske. Jeg sad og forfattede to indlæg på samme tid. Det ene som et nyt indlæg og det andet som en kommentar i en tråd.

Jeg sendte dem umiddelbart efter hinanden, men mens det ene åbenbart ikke er kommet igennem, er det andet kommet to gange (både som svar i tråden og som denne nye tråd).

Denne her tråd kan godt slettes af en moderator/administrator, hvis det er muligt.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator