Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Margaretha Liebmann
Fliget frynsesvamp (Læst 654 gange) Postet d. 16-08-09 kl. 15:52
Kan snart ikke være andet end Fliget frynsesvamp, men er hatranden ikke usædvanlig? Jeg har i hvertfald ikke set det tidligere.

Fliget frynsesvamp (Kan snart ikke være andet end Fliget frynsesvamp, men er hatranden ikke usædvanlig? Jeg har i hvertf)
Margaretha Liebmann har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Lise Madsen
#1 Kommentar postet d. 16-08-09 kl. 16:58. Emne: Fliget frynsesvamp
ja det skæg ser skægt ud

Lise

Besvar | Kommentér

Michael Filtenborg
#2 Kommentar postet d. 17-08-09 kl. 16:07. Emne: Fliget frynsesvamp
Hvorfor ikke fladtrådt. De kan godt se noget underlige ud som yngre? Det er og bliver med forbehold for det er ikek meget info du giver os at arbejde med her

Besvar | Kommentér

Margaretha Liebmann
#3 Kommentar postet d. 17-08-09 kl. 16:30. Emne: Fliget frynsesvamp
Nej, Michael, Fladtrådt ser helt anderledes ud. Jeg ved godt, at jeg ikke har givet ret mange oplysninger, det var måske heller ikke et

særligt stort spørgsmål i det hele taget. De fleste så bare så spøjse ud helt tæt på, så det kunne måske være, at nogen kom og sagde, at lige precis sådan ser de ud i et bestemt stadium af deres liv. Eller om et bestemt insekt e.lign. havde haft sine ærinder i hatkanterne.

Jeg tror jeg skal checke alle jeg finder, for at se om det er en teori, der holder.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator