Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Kikkert og andet feltudstyr -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Thor Bue Hansen
Bresser mikroskoper (Læst 4286 gange) Postet d. 20-06-06 kl. 21:17
Jeg har kig på et mikroskop fra

- se linket HER

Modellen er Bresser Biolux NG, prisen 1200 kr. De har også to andre modeller som kunne være interessante: Bresser Biolux MD & Eurodit MO. Er der nogen som har erfaring med dette mærke eller har andre anbefalinger?

Jeg skal især bruge det til at bestemme pollen i honning.

Hilsen Thor

Kommentér

Claus Sand
#1 postet d. 23-06-06 kl. 12:28. Emne: Bresser mikroskoper
Hej Thor. Bresser er efter min mening et særdeles godt produkt. Kvaliteten er væsentlig højere end man kan forvente til prisen. Jeg har flere års erfaring med firmaets kikkert program. Jeg kender ikke til deres mikroskoper, men hvorfor skulle de være anderledes. Håber du finder noget du bliver glad for.

Kommentér

Thor Bue Hansen
#2 postet d. 23-06-06 kl. 18:43. Emne: Bresser mikroskoper
Tak for svaret - jeg havde helt opgivet det idlæg. Der er vist ikke så mange mikroskop nørder her på Fugle&Natur...

Efter at have fået lidt mere oplysninger og surfet lidt tror jeg også mærket er helt ok.

Skulle man være interesseret, så kan man også lige kigge forbi:

- se linket HER

Kommentér

Lars Jakobsen
#3 postet d. 17-02-08 kl. 22:45. Emne: Bresser mikroskoper
Jeg har lige købt et bresser biolux i LIDL for ca 650.- kr. Mikroskopet er udmærket; men jeg kan ikke få min computer til at snakke med kameraet.

Det er nok bare mig, der er dum.

Mvh. Lars.

Kommentér

Claus Sand
#4 postet d. 18-02-08 kl. 13:50. Emne: Bresser mikroskoper
Hej Lars. Prøv at kontakte importøren. - se linket HER - Det er flinke folk. Mvh Claus

Kommentér

Lars Jakobsen
#5 postet d. 18-02-08 kl. 14:09. Emne: Bresser mikroskoper
Tak for tippet. Jeg gør lige et forsøg mere inden jeg ringer til ASTRO.

Mvh. Lars.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator