Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Eva Olsen
en lille kuglerund, blød, grædende svamp på gran (Læst 546 gange) Postet d. 27-09-09 kl. 23:01
i går fandt vi denne meget bløde grædende svamp. Den virker enårig. den er 3 cm. i diameter

en lille kuglerund, blød, grædende svamp på gran (i går fandt vi denne meget bløde grædende svamp. Den virker enårig. den er 3 cm. i diameter)
Eva Olsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen
#1 Kommentar postet d. 01-10-09 kl. 20:59. Emne: en lille kuglerund, blød, grædende svamp på gran
Jeg er helt blank Eva; enten er det noget småt noget der er angrebet af et eller andet, eller også må du vente og se om den bliver til noget inden frosten ordner den.

mvh

Torbjørn

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#2 Kommentar postet d. 01-10-09 kl. 21:08. Emne: en lille kuglerund, blød, grædende svamp på gran
bare i orden -jeg observerer den

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#3 Kommentar postet d. 01-10-09 kl. 23:02. Emne: en lille kuglerund, blød, grædende svamp på gran
hej Torbjørn - vil du lave et svar, så jeg kan lukke den. Så starter jeg en ny, når jeg får mere materiale

Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7380)
#4 Svar postet d. 02-10-09 kl. 07:46. Emne: en lille kuglerund, blød, grædende svamp på gran
OK Eva

Når jeg ikke svarede først skyldes det dels at jeg ikke aner hvad det er; men også at den brune dråbe i højre side, og den uregelmæssige overflade får mig til at tro at det nok er noget råddent. På den anden side har jeg selvfølgelig brugt lidt tid på at se og overveje - så skidt pyt da

mvh

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator