Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Tom Smidth
Har køllestokket tragthat fået nyt navn (Læst 431 gange) Postet d. 01-10-09 kl. 21:16
Ville lige lægge ent fund ind i Svampeatlas, men kan ikke finde svampen i listerne.

Hverken når jeg skriver Køllestokket... eller når jeg søger blandt tragthat..

Har du en løsning?

Har køllestokket tragthat fået nyt navn (Ville lige lægge ent fund ind i Svampeatlas, men kan ikke finde svampen i listerne.

Hverken når j)
Tom Smidth har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Kevin Clausen

Svaraktivitet:

(62)
#1 Svar postet d. 01-10-09 kl. 21:27. Emne: Har køllestokket tragthat fået nyt navn
Hej Tom - jeps! Den er flyttet til sin egen slægt: Ampulloclitocybe. Det danske navn er nu køllefod. Jeg mener Torbjørn sagde at den var nærmere vokshattene end tragthattene i systematikken.

Mvh. Kevin.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Tom Smidth
#2 Kommentar postet d. 01-10-09 kl. 21:35. Emne: Har køllestokket tragthat fået nyt navn
Tak skal du ha Klevin

Man skal holde ørerne stive i det her selskab

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator