Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gerner Jensen
Rabarber eller anden parasolhat? (Læst 579 gange) Postet d. 08-10-09 kl. 15:06
Set i dag på Køge Ås. Hatten ca. 8-10 cm Ø. Stokken ca. 2 cm Ø. Ca. 10-12 cm høj. Voksede relativt lyst under store graner, men som det ses af billederne var der også løvtræer i nærheden. Der var kun et eksemplar, så jeg nænnede ikke at plukke det, og har derfor ikke noget ordentligt billede af lamellerne eller nogen oplysninger om smar og kødfarve.

Rabarber eller anden parasolhat? (Set i dag på Køge Ås. Hatten ca. 8-10 cm Ø. Stokken ca. 2 cm Ø. Ca. 10-12 cm høj. Voksede relativt l)
Foto: gerner
Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#1 Kommentar postet d. 08-10-09 kl. 15:07. Emne: Rabarber eller anden parasolhat?
Jeg har dog et billede, der viser stokken og noget af hattens underside.

Rabarber eller anden parasolhat? (Jeg har dog et billede, der viser stokken og noget af hattens underside.)
Foto: gerner
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator