Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
23. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Klimaændringer -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Michael Stoltze
Støt så Connie Hedegaard, Løkke! (Læst 2186 gange) Postet d. 14-10-09 kl. 11:02
Hvad pokker foregår der i regeringstoppen op til klimatopmødet? Er regeringen skræmt af DF''s naive halleluja-udmelding om klimaet? Eller er statsministeriet og Løkke bange for at spille 2. violin i december?

Vi har mindst af alt brug for interne magtkampe i regeringen. Støt så Connie Hedegaard for fuld kraft, Løkke!

Kommenter her eller gå ind på bloggen i Politiken:

- se linket HER

Kommentér

Allan Haagensen
#1 Kommentar postet d. 14-10-09 kl. 22:00. Emne: Støt så Connie Hedegaard, Løkke!
[Slettet af administrator]

Kommentér

Michael Stoltze
#2 Kommentar postet d. 14-10-09 kl. 22:42. Emne: Støt så Connie Hedegaard, Løkke!
OK - find lige kammertonen, kammerat

Kommentér

Poul Evald Hansen
#3 Kommentar postet d. 20-10-09 kl. 11:24. Emne: Støt så Connie Hedegaard, Løkke!
Personligt mener jeg, at det er fint med interne magtkampe i regeringen, hvis den retning, der vil opprioritere natur- og miljøinteresser vinder frem.

Faktisk ville det være fint med nogle interne magtkampe, der satte "Landbrugsvenstre" og Dansk Folkeparti på plads, hvad angår fodslæben eller direkte reaktionær optræden.

Kommentér

Poul Evald Hansen
#4 Kommentar postet d. 06-11-09 kl. 06:53. Emne: Støt så Connie Hedegaard, Løkke!
Det er svært at vurdere om konferencen vil lande på noget brugbart. Vi andre - natur og miljøinteresserne - vil vinde ved ikke at optræde alt for forudsigeligt (som når oppositionen vurderer den siddende statsministers åbningstale).

Jeg håber på noget brugbart. Det er vigtigt med noget at kunne fastholde den politiske magt på, selv om det langt fra er optimalt.

En ting anser jeg for sikkkert: Hvis konferencen ryger på gulvet, så får vi snart en ny regering i Danmark - og en hurtig og væsentlig styrkelse af natur- og miljøintgeresserne i Dronningeriget. - Held i uheld - som jeg selvfølgelig ikke håber på. - Men den styrkelse vil ske alligevel - blot i et lidt langsommere tempo.

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator