Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Eva Olsen
Mælkehat? (Læst 415 gange) Postet d. 16-10-09 kl. 21:55
Svampen er fra Lerskov i tirsdags.Mine notater er desværre utilstrækkelige. Jeg har skrevet "lidt væske" Men såfremt det er en mælkehat er det ikke rødbrun, for den smagte mildt. Den duftede ikke nævneværdigt.

Er der nogen der kan hjælpe eller må jeg på den igen, og til Lerskov?

Mælkehat? (Svampen er fra Lerskov i tirsdags.Mine notater er desværre utilstrækkelige. Jeg har skrevet "lidt væ)
Eva Olsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#1 Kommentar postet d. 16-10-09 kl. 21:55. Emne: Mælkehat?
-

Mælkehat? (-)
Eva Olsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen

Svaraktivitet:

(7382)
#2 Svar postet d. 16-10-09 kl. 22:11. Emne: Mælkehat?
Eva, jeg tror alligevel at det er Rødbrun Mælkehat, jeg har før (omend sjældent) oplevet af den har været næsten mild; farverne passer fint, men derimod ikke på Orange. og Sødlig Mælkehat. Det er muligt at det vil hjælpe at kunne genfinde den, her i Midtjylland har vi haft så meget frost så det nok ville være omsonst, men hvordan er det været nede hos jer?

mvh

Torbjørn

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Eva Olsen
#3 Kommentar postet d. 16-10-09 kl. 22:19. Emne: Mælkehat?
Det har været lige omkring frysepunktet, men der er stadig masser af svampe. Vi har været et par timer i Lerskov her i eftermiddag.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator