Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gitte Forsberg Bøjsen
Svamp ? (Læst 566 gange) Postet d. 12-11-09 kl. 12:59
Så er der lige en sjov svamp mere fundet i Fruens Bøge Skov - nogle der kan navnet på denne?

Og er der et link til de mere sjældne arter - hvis jeg skulle ramme én en dags tid?

Svamp ? (Så er der lige en sjov svamp mere fundet i Fruens Bøge Skov - nogle der kan navnet på denne?

Og e)
Foto: Gitte Forsberg - oktober 2009
Besvar | Kommentér

Gitte Forsberg Bøjsen
#1 Kommentar postet d. 12-11-09 kl. 13:15. Emne: Svamp ?
Ja - det ligner en fastelavnsbolle med glasur og flue på ;o)

Besvar | Kommentér

Tom Smidth

Svaraktivitet:

(305)
#2 Svar postet d. 12-11-09 kl. 16:26. Emne: Svamp ?
Gitte, Desværre tør jeg ikke komme med at bud ud fra dine oplysninger samt foto.

Men en svamp er det

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Gitte Forsberg Bøjsen
#3 Kommentar postet d. 12-11-09 kl. 16:44. Emne: Svamp ?
JA :o)

En stor klumpet svamp - den sad på en træstub og jeg tror fluen har været HØJ eller andet, for den virkede ret sløv.

Her er der så lidt andre svampe :o)

Altså - jeg ved ikke meget om svampe, men har taget en masse fotos da de jo er flotte.

Svamp ? (JA :o)

En stor klumpet svamp - den sad på en træstub og jeg tror fluen har været HØJ eller andet,)
Foto: Gitte Forsberg - oktober 2009
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator