Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Hans Henrik Larsen
Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs. (Læst 1417 gange) Postet d. 18-11-09 kl. 16:37
Har lige forsøgt at finde ud af hvordan man ligger yderligere et billede ind på den samme obs som man tidligere har lagt et billede ind på.

Desværre har jeg ikke fundet ud af hvordan man gør det, eller måske kan det ikke lade sig gøre???

Mvh. Hans Henrik

Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#1 Svar postet d. 18-11-09 kl. 16:49. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.
Du gør fuldstændig det samme, som da du lagde det første foto ind.

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Hans Henrik Larsen
#2 Kommentar postet d. 18-11-09 kl. 16:52. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.
Hej.

Skal det forståes således, at jeg lægger en ny observation ind, så der er en dobbelt registrering men kun en fugl??

Vh. Hans Henrik

Besvar | Kommentér

Ditte Nan Hansen
#3 Svar postet d. 18-11-09 kl. 17:10. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.

Hej Hans Henrik

Log ind. Vælg upload billede i menuen til højre. Vælg derefter upload billede af flora og fauna. Klik "gå videre." Derefter kommer liste med de observationer, hvor du har angivet tilhørnde foto. Klik på foto-ikonet for den pågældende obs - og herefter er det som ellers.

Håber du kan bruge dette.

Vh Ditte

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#4 Kommentar postet d. 18-11-09 kl. 17:10. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.
Nej, du starter ude i menu'' en til venstre ved "Upload billede". Så klikker du på "Upload billede af flora eller fauna". Der får du en oversigt over dine observation, og så kan du vælge den, hvortil du vil uploade et foto. Du kan godt vælge en, hvor du allerede har uploaded et foto.

Besvar | Kommentér

Erik Nielsen

Svaraktivitet:

(4)
#5 Svar postet d. 18-11-09 kl. 17:11. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.
Hej Hans Henrik

Upload billede i Menu til venstre.

Rul ned og tryk på Klik her ...flora og fauna.

Checkliste, her klikkes også.

Så finder du obsen og klikker på det grå kamera.

Resten giver vist sig selv.

Jeg hører meget gerne om nemmere måder.

Mvh. Erik

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Ditte Nan Hansen
#6 Svar postet d. 18-11-09 kl. 17:11. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.

Ups; der skulle stå "menuen til venstre"

Besvar | Kommentér

Gerner Jensen
#7 Kommentar postet d. 18-11-09 kl. 17:13. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.
Som du kan se, er Ditte og jeg næsten enige men menu´en står nu altså ude til venstre

Besvar | Kommentér

Ditte Nan Hansen
#8 Kommentar postet d. 18-11-09 kl. 17:21. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.

Tak Gerner Jeg havde vendt skærmen på hovedet

Besvar | Kommentér

Steen Højmark-Jensen
#9 Kommentar postet d. 18-11-09 kl. 17:31. Emne: Hvordan lægger man nr.2 billede ind på samme obs.
Hej Alle

Jeg gør ligesom Erik, og tror ikke der er en lettere måde

Men hvis man vil tilføje en ny obs, så tror jeg, at det nu er nødvendigt, at gøre det via den midlertidige rettelsesfunktion, hvis billederne fra turen skal vises samlet.

Jeg har bare lavet en ny tur og troet, at når sted og dato var identiske, så blev billederne fra fra den nye obs automatisk tilknyttet eksisterende tur, men det sker ikke her hos mig, og det er da lidt kedeligt, når funktionen nu er lavet supersmart og overskuelig.

Vh Steen

Besvar | Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator