Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Ole Hansen
Æv - æv.... Kan kun give vejret skylden... (Læst 939 gange) Postet d. 22-11-09 kl. 13:52
I dag mellem Vin-/Tystrup..

Endelig er der en model der er villig og ikke har noget imod close-ups. Og så er der et møgvejr uden lige.... Pokkers osse........

Æv - æv.... Kan kun give vejret skylden... (I dag mellem Vin-/Tystrup..
Endelig er der en model der er villig og ikke har noget imod close-ups.)
Ole Hansen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Svend Ove Jensen
#1 Kommentar postet d. 23-11-09 kl. 00:01. Emne: Æv - æv.... Kan kun give vejret skylden...
Ha,ha Den slags musvågebilleder ligger der vist mange af rundt omkring.Men hvis det kan lindre smerten,så havde den nok slet ikke været der,hvis vejret havde været fint

Kommentér

Eva Hansen
#2 Kommentar postet d. 23-11-09 kl. 00:35. Emne: Æv - æv.... Kan kun give vejret skylden...
Ja, øv..det kender vi vist allesammen

Jeg prøvede lige at rette lidt på det

mvh Eva

Æv - æv.... Kan kun give vejret skylden... (Ja, øv..det kender vi vist allesammen ;-)

Jeg prøvede lige at rette lidt på det

mvh Eva
)
Eva Hansen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Bente Holm-Petersen
#3 Kommentar postet d. 23-11-09 kl. 00:55. Emne: Æv - æv.... Kan kun give vejret skylden...
hej Ole

hvordan du fik den til at hoppe op på stenen? Når jeg er der vil den jo kun sidde på mulvarpeskud Og jeg så den iøvrigt ikke i dag, var det fordi den ikke gad være model mere monstro?

Og så er det iøvrigt rigtigt hvad Svend Ove si´r - jeg har ikke set den der i solskin

Bente

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator