Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jakob Christensen
Køb af memory kort til Panasonic FZ38??? (Læst 1160 gange) Postet d. 08-12-09 kl. 19:01

Hej med jer,

Håber i evt. kan hjælpe mig vedr. køb af memory kort til mit nye kamera som er et Panasonic FZ38 også kaldet FZ35 i USA.

Jeg vil selvfølgelig gerne have et kort som er hurtig nok til billeder samt HD video lite, men det behøver jo ikke at være meget hurtigere end nødvendigt. Så vil jeg hellere bruge pengene på større lager kapasitet eller hvad mener i?

Håber at i evt kan se ud fra specifikations linket hvilket kort der vil være passende.

- se linket HER

OBS. Hvis i gider, må i da gerne linke til det anbefalede kort.

På forhånd mange tak.

Jakob

Besvar | Kommentér

Kim Biledgaard

Svaraktivitet:

(74)
#1 Svar postet d. 08-12-09 kl. 20:26. Emne: Køb af memory kort til Panasonic FZ38???
Kortene fra Sandisk er jeg aldrig gået galt i byen med. Har faktisk aldrig brugt andet, så du får ikke de store nuancerede råd fra min side Pålidelige, god kvalitet og også blandt de hurtigste. Jeg har endnu ikke oplevet et ødelagt kort

Sandisk laver en Ultra serie med forskellige kortstørrelser:

- se linket HER

De laver også en Extreme serie, som er dobbelt så hurtige efter sigende:

- se linket HER-

Og en del dyrere, og nok lidt overkill til almindeligt brug. Jeg ved faktisk ikke, hvor meget video kræver, mine erfaringer begrænser sig enkelte tests med Sandisk Extreme og EOS 5DM2 uden problemer. Men jeg tror Ultra er rigeligt!

Pas på med at købe for billigt. Man kan købe godt og billigt, men det kan også være den anden vej.

Besvar | Kommentér

Finn Siewertsen
#2 Kommentar postet d. 15-12-09 kl. 10:20. Emne: Køb af memory kort til Panasonic FZ38???
Jeg har den tidligere Panasonic model FZ28 og har altid brugt Sandisk extreme serien i enten 2, 4 eller 8 GB.

Har aldrig haft problemer med disse kort - ej heller med kontinuerlig fotografering(Burst funktionen)

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator