Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Tom Smidth
Har du også svært ved at komme ind på Svampeatlas? (Læst 976 gange) Postet d. 27-12-09 kl. 09:51
Jeg ville lige tjekke et par manglende valideringer, men har ikke kunne komme ind på svampeatlas de sidste 2 dage.

Så ville jeg høre om I andre havde et tilsvarende problem. Det kunne jo være at siden var ved at blive opdateret til at klare fund fra 2010, men jeg har ikke set nogen omtale af at siden skulle være ned.

- og så forøvrigt.

Tak for 2009 og Godt Nytår

Tom

Besvar | Kommentér

Hanne Farnæs
#1 Kommentar postet d. 27-12-09 kl. 09:58. Emne: Har du også svært ved at komme ind på Svampeatlas?
Hej Tom.

Jeg kan heller ikke logge ind på svampeatlas.

Godt nytår.

Vh Hanne

Besvar | Kommentér

Jørn Winther Jørgensen
#2 Kommentar postet d. 27-12-09 kl. 13:57. Emne: Har du også svært ved at komme ind på Svampeatlas?
Her er forklaringen:

Svampefund nede!

Kære indtastere. Vores netværk på Københavns Universitet satte desværre ud juleaften og det ser ud til at trække ud før vi får reetableret forbindelsen til svampefundserveren. Betragt derfor årets indtastninger og jagten på placeringer i Svampefund 2009-konkurrencen som slut.

Ha en velfortjent juleferie og et godt nytår. Vi håber at være oppe at køre igen den 1. januar og vender snart tilbage med en status over en meget vellykket sæson.

Hilsen Jakob, Jan, Jens, Thomas & Christian.

Besvar | Kommentér

Tom Smidth
#3 Kommentar postet d. 27-12-09 kl. 14:34. Emne: Har du også svært ved at komme ind på Svampeatlas?
Hej Jørn

Det var da en forståelig forklaring!

Tak for den og tak for tilbagemeldingerne. Det er altid rart at vide at man ikke er den eneste, som ikke kan finde ud af det.

VH

Tom

Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen
#4 Kommentar postet d. 27-12-09 kl. 14:52. Emne: Har du også svært ved at komme ind på Svampeatlas?
Jeg vil også sige tak for forklaringen, Jørn.

Men det er nu lidt øv...

Godt nytår til jer alle i håb om en rigtig god ny sæson.

Mvh Jette

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator