Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Henrik Adelborg
Tripod til fugle fotos (Læst 1223 gange) Postet d. 09-02-10 kl. 21:18
Hej fugle fotografer.

Jeg skal have et nyt tripod til fuglefotos, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge, har kig på

Giottos MTL 8360B med ball head Giottos MH 1301-652, men er det ok / nok, eller skal det være noget andet?

Af udstyr har jeg Canon 40d + Canon 400mm f/5,6L men det skal også bruges til macro og landskab.

Håber der nogle der kan hjælpe på forhånd tak

Henrik Adelborg

Besvar | Kommentér

Niels Riis Ebbesen

Svaraktivitet:

(4)
#1 Svar postet d. 24-02-10 kl. 21:20. Emne: Tripod til fugle fotos
Jeg vil foreslå, at du køber et videostativ, da det har den åbenlyse fordel, at du nemt kan følge fugle som bevæger sig, og du skal ikke fiksere kamerahovedet i en bestemt position for at skyde billeder, oliedæmpningen sørger for, at der ikke er rystelser.

- se linket HER

Alternativet er et et-bens stativ, men det er meget trættende at holde på, hvis du sider bag sløring eller i et fotoskjul og venter i lang tid..

Med venlig hilsen

Niels Riis Ebbesen

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator