Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Henrik Bringsøe
Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010 (Læst 2158 gange) Postet d. 25-03-10 kl. 14:31
Jeg tænkte, at f.eks. fototasker og fleksible stativer, som Aldi har med i deres tilbud pr. onsdag den 31. marts, måske kunne være af interesse. Jeg synes i hvert fald, at flere virker interessante.

- se linket HER

De enkelte emner bør nok checkes grundigt, for der kan vel være noget skidt og skrammel iblandt?

Venligst

Henrik Bringsøe

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#1 Kommentar postet d. 25-03-10 kl. 23:55. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
Hej Henrik

Tak for tippet med det fleksible stativ

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Henrik Bringsøe
#2 Kommentar postet d. 26-03-10 kl. 00:36. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
Hej Anni.

Selv tak. Jeg kan godt huske vores snak på Molslaboratoriet i august, hvor du nævnte, at du gerne ville have et lille letvægtsstativ. Sådan en "gorilla", som stativet også kaldes, vil du nok få udbytte af.

Er jeg kommet hjem fra nattens springfrøtur...

Venligst

Henrik Bringsøe

Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010 (Hej Anni.

Selv tak. Jeg kan godt huske vores snak på Molslaboratoriet i august, hvor du nævnte, a)
Foto: Henrik Bringsøe
Klik på billedet for original størrelse (750 x 500)
Kommentér

Anni Lene Nielsen
#3 Kommentar postet d. 26-03-10 kl. 00:41. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
Hej Henrik

Ja, det er rigtigt. Det havde jeg da helt glemt

Nå, så nu er det da rigtigt blevet forår, når frøerne også er i gang. Så er du vel helt kulret

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Thomas Kehlet
#4 Kommentar postet d. 26-03-10 kl. 06:37. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
Hej Henrik, mange tak for tippet. Jeg skal også ned og ha en "gorilla", og taskerne skal da også lige tjekkes ud.

Vh. Thomas

Kommentér

Steen Højmark-Jensen
#5 Kommentar postet d. 26-03-10 kl. 22:04. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
Husk jo mindre en kamerataske ligner en sådan, jo mere sikker er den i forhold til tasketyve...

Vh/steen

Kommentér

Frank Overgaard Nielsen
#6 Kommentar postet d. 26-03-10 kl. 22:10. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
ja jeg synes nu hellere man skulle investere i den originale Gorillapod... i stedet for en kopi formentlig fra kina

- se linket HER

mvh

Frank

Kommentér

Henrik Bringsøe
#7 Kommentar postet d. 26-03-10 kl. 22:44. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
#6 Ja Frank, jeg kan som sagt godt forestille mig, at der er en markant kvalitetsforskel, men jeg ved det ikke. På den anden side er den originale gorillapod næsten fire gange så dyr. Når man checker en billig kinesermodel, vil det være en fordel, om man i forvejen kender de originale typer og deres kvalitet.

Venligst

Henrik Bringsøe

Kommentér

Henrik Bringsøe
#8 Kommentar postet d. 27-03-10 kl. 08:49. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
En sandsynligvis væsentlig kommentar til disse "gode" tilbud:

Margaretha Liebmann har netop fortalt mig, at hun tidligere har købt det lille omtalte stativ (gorillapod), og hun fandt det aldeles ubrugeligt (selv til et kompaktkamera), da skruen, der skal holde kameraet fast, er underdimensioneret. Hun smed stativet i skraldespanden og ville ikke engang give det til genbrug.

Tak for den oplysning, Margaretha.

Hvis nogen af jer stadig ønsker at købe sådan et stativ i Aldi i næste uge, vil jeg anbefale, at I tager jeres kamera med og prøver at skrue stativet fast i bunden af kameraet.

Venligst

Henrik Bringsøe

Kommentér

Anni Lene Nielsen
#9 Kommentar postet d. 27-03-10 kl. 19:05. Emne: Billigt udstyr hos Aldi pr. 31. marts 2010
Hej Henrik

Tak for din viderebringelse af Margarethas erfaringer. Så vil jeg medbringe kameraet og checke det først

Venlig hilsen Anni

Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator