Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. marts 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars Thomas
Tøndersvampe rekorder (Læst 495 gange) Postet d. 03-04-10 kl. 17:56
Er der nogen der ved hvor store tøndersvampe egentlig kan blive? Jeg er noget inspireret af dagens foto fra Dyrehaven - sønnerne er 12 og 16, så man kan vist godt fornemme, at svampene de står på er et pænt stykke større end gennemsnittet.

Lars Thomas

Tøndersvampe rekorder (Er der nogen der ved hvor store tøndersvampe egentlig kan blive? Jeg er noget inspireret af dagens f)
Lars Thomas har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (700 x 1053)
Besvar | Kommentér

Erik Rald

Svaraktivitet:

(1145)
#1 Svar postet d. 03-04-10 kl. 18:05. Emne: Tøndersvampe rekorder
Nmjah, hmm, mja, men er det ikke Kobberrød Lakporesvamp, dine drenge står på?

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Lars Thomas
#2 Kommentar postet d. 03-04-10 kl. 18:15. Emne: Tøndersvampe rekorder
Det er da meget muligt - svampe er absolut ikke min stærke sige. Men der var store tøndersvampe på andre træer omkring dette her, og jeg troede det var det eneste der kunne blive så stort.

Men så kan vi da udvide spørgsmålet til hvor store "den slags" svampe kan blive.

Lars Thomas

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator