Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Navn Forum -> Vejr og vind -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Vilia Dondes
Hagl! (Læst 3790 gange) Postet d. 28-05-10 kl. 19:16
Arj, helt ærligt. Der er lige startet et uvejr i Kbh (Vesterbro). For 6 min siden begyndte det at tordne, og nu er der kommet en haglbyge! Hagl!! Det sagde DMI ikke noget om i vejrudsigten. Nu tordner det igen.. Og jeg skal i Føtex inden 8...

Vilia

ps er det forår?

Kommentér

Martin Bjerg
#1 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:19. Emne: Hagl!
Syret. Her i Allerød; hagl så store som vindruer. Plænen var hvid, og lyden fra tagvinduerne lød som taleban med maskingeværet. Jeg har udskudt weekendens tur til Øland et par uger eller tre, så varmen måske når at komme. Var der ikke lige plads mellem bygerne til at nå til Netto?

Kommentér

Poul Evald Hansen
#2 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:21. Emne: Hagl!
Jeg sidder lunt og tørt indendøre, og Anton er luftet . Men skal røgte paddespandefælder i Måløv i morgen tidlig og skal lave naturcykeltur på Vestamager på søndag for FOF. Søndag tegner våd, men jeg har i sinde at cykle derud langs Vestvolden og over Avedøre Holme; der er nogle sjældne planter jeg skal se på på vejen. - Håber dog vejrudsigten tager fejl m.h.t. søndag.

Har siddet og bokset med Naturdata/Miljøportalen det meste af tiden den forgangne uge, så det er på tide med lidt friluftsliv nu!

Kommentér

Vilia Dondes
#3 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:21. Emne: Hagl!
Det er lidt tættere

Kommentér

Klaus Bek Nielsen
#4 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:24. Emne: Hagl!
Ja, ja - I skal bare komme til Nakskov Fjord. Jeg har sejlet rundt hele dagen i stille vejr og det fineste solskin sammen med et hold fra Herlev

Kommentér

Per Taudal Poulsen
#5 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:26. Emne: Hagl!
Håber bestemt, at vejrudsigten holder, hvad den lover på søndag.Ellers ser det sort ud herovre !!!

I Øksedal ser man ikke biler komme kørende-

vi ser gigantiske støvskyer på grusvejen...

og det med moderat kørsel.

Mvh.

Per

Kommentér

Vilia Dondes
#6 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:39. Emne: Hagl!
Nå, strømper, sko, nu må jeg i Føtex (det er stilnet af)

Kommentér

Klaus Bek Nielsen
#7 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:50. Emne: Hagl!
Nå ja bevisfoto fra Albuen kl. 12

Superflot -

Kommentér

Klaus Bek Nielsen
#8 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 19:51. Emne: Hagl!
Og her er det - ups.

Hagl! (Og her er det - ups.)
Klaus Bek Nielsen har vedhæftet dette billede
Kommentér

Henrik Bringsøe
#9 Kommentar postet d. 28-05-10 kl. 20:22. Emne: Hagl!
Jeg fik i dag den udsøgte oplevelse af cykle gennem storm, hagl, regn og torden på strækningen Kildebrønde - Greve - Karlslunde, hvilket nok var ved 19-tiden.

Venligst

Henrik Bringsøe

Kommentér

Side 1 af 2 - Gå til side 1 2

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator