Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
28. januar 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Thomas Eske Holm
Genskabelse af slettede billeder fra kort (Læst 1568 gange) Postet d. 06-07-10 kl. 20:11
Hej alle

Jeg har været så uheldig at mange af mine billeder forsvandt fuldstændig da jeg overførte dem fra mit Canon 40D og til harddisken.

Kan jeg genskabe filerne på kortet og hvordan? Eller der de permanent slettet uden mulighed for genskabelse?

Hilsen Thomas

Besvar | Kommentér

Leif Høgh Olsen

Svaraktivitet:

(5)
#1 Svar postet d. 06-07-10 kl. 20:23. Emne: Genskabelse af slettede billeder fra kort
Du kan downloade en demo fra Sandisk af et program der hedder rescuePRO

- se linket HER

Du bør nok lade computeren læse kortet direkte

mvh leif

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Thomas Eske Holm
#2 Kommentar postet d. 06-07-10 kl. 20:59. Emne: Genskabelse af slettede billeder fra kort
Programmet kan desværre ikke finde noget på kortet, men tak for hjælpen.

Hilsen Thomas

Besvar | Kommentér

Anders Tvevad
#3 Kommentar postet d. 06-07-10 kl. 21:29. Emne: Genskabelse af slettede billeder fra kort
Prøv Smart Recovery (god og hurtig) eller File Recovery (bedre og grundigere) fra - se linket HER - begge gratis freeware.

I øvrigt er det altid en god idé at kopiere filerne fra hukommelseskort, fremfor at flytte dem. Så ligger de originale filer stadig på kortet, hvis noget går galt ved selve overførslen. Når alle filerne så er vel kopieret til computeren, kan man formatere kortet i kameraet.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator