Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Tovingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

jes elnif
- jeg holder øje med dig.....- orangeøje (Læst 615 gange) Postet d. 21-07-10 kl. 09:53
Hvilken flue 9 mm øksenmølle 21. juli 2010

- jeg holder øje med dig.....- orangeøje (Hvilken flue 9 mm øksenmølle 21. juli 2010)
jes elnif har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Erik Rald

Svaraktivitet:

(2602)
#1 Svar postet d. 23-07-10 kl. 20:14. Emne: - jeg holder øje med dig.....- orangeøje
Sommerfuglen kan jeg ikke bestemme, men svirrefluen er Sortvinget Engsvirreflue (Chrysogaster solstitialis)(= C.coemiteriorum).

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

jes elnif
#2 Kommentar postet d. 23-07-10 kl. 20:46. Emne: - jeg holder øje med dig.....- orangeøje
Tusind tak det var også "den orangeøjede" jeg var nysgerrig på, den anden kom med i købet.....

- jeg holder øje med dig.....- orangeøje (Tusind tak det var også "den orangeøjede" jeg var nysgerrig på, den anden kom med i købet.....)
jes elnif har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Emil Lütken

Svaraktivitet:

(1365)
#3 Svar postet d. 28-07-10 kl. 18:25. Emne: - jeg holder øje med dig.....- orangeøje
Svirrefluen på det nederste billede er Gulvinget Engsvirreflue.

Mvh

Emil

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

jes elnif
#4 Kommentar postet d. 28-07-10 kl. 20:19. Emne: - jeg holder øje med dig.....- orangeøje
det var helt nyt for mig: at der både er sortvinget og gulvinget svirreflue

tak for oplysningen

Hilsen Jes

Besvar | Kommentér

Emil Lütken

Svaraktivitet:

(1365)
#5 Svar postet d. 30-07-10 kl. 23:37. Emne: - jeg holder øje med dig.....- orangeøje
Husk at rette den nederste i galleriet.

Mvh

Emil

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

jes elnif
#6 Kommentar postet d. 31-07-10 kl. 08:13. Emne: - jeg holder øje med dig.....- orangeøje
tak for påmindelsen...

Er rettet

Hilsen Jes

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator