Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
1. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampedyr og slimsvampe -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Conny Bruun
Svampene er helt hvide hvad er det ? (Læst 761 gange) Postet d. 11-10-10 kl. 23:24
I skoven så jeg dette syn,af store hvide plamagser rigtig mange steder med korte mellemrum.

Frsigtigt kom jeg ned af skrænten og så at det voksede på svampe som der stod talrig rundt om mig.

Lugten var ikke særlig behagelig,lidt stærk synes jeg.

Er der mulighed for at sige lidt om hvad det er jeg har set,jeg har aldrig set det før.

Jeg ved godt det er svært ud fra billeder,men kan alligevel ikke lade være med at spørge.

Fra Svenskekløften D.10.10.

På forhånd tak

Mvh Conny.

Svampene er helt hvide hvad er det  ? (I skoven så jeg dette syn,af store hvide plamagser rigtig mange steder med korte mellemrum.
Frsigti)
Conny Bruun har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Jette Anitha Hansen

Svaraktivitet:

(29)
#1 Svar postet d. 12-10-10 kl. 16:57. Emne: Svampene er helt hvide hvad er det ?
Hej Conny

Har du ikke et nærbillede for at kunne se om der porer?

Vh Jette

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Torben Jørgensen
#2 Kommentar postet d. 12-10-10 kl. 19:43. Emne: Svampene er helt hvide hvad er det ?
Det ligner lidt dét, jeg søgte svar på i en tidligere tråd: - se linket HER

Besvar | Kommentér

Conny Bruun
#3 Kommentar postet d. 12-10-10 kl. 22:40. Emne: Svampene er helt hvide hvad er det ?
Hej Jette.

Desværre har jeg ikke taget noget foto så tæt på,men jeg prøver med dette.

Jeg har set på Torben´s link og Torben`s beskrivelse passer fint på det jeg har set.

Svampene er helt hvide hvad er det  ? (Hej Jette.

Desværre har jeg ikke taget noget foto så tæt på,men jeg prøver med dette.
Jeg har se)
Conny Bruun har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator