Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. januar 2021

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 1 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

Næste side | >>

Navn Artikler -> Nyheder

Erik Steen Larsen
Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur (Læst 15345 gange) Postet d. 24-01-11 kl. 22:42
Spændende tilbud til brugerne på Fugle  Natur (Lepidopterologisk Forening (det er os med sommerfuglene som hobby) har netop udgivet to meget nyttig)
Foto: Rødlig perlemorsommerfugl Boloria euphrosyne

Lepidopterologisk Forening (det er os med sommerfuglene som hobby) har netop udgivet to meget nyttige redskaber til brugere af den danske natur. Er du også fascineret af sommerfuglene, så se her:

1. En stor lamineret folder med billeder og oplysninger om de almindeligste danske dagsommerfugle og dagflyvende natsværmere. Folderen er inddelt i biotoper, så det er endnu lettere at identificere hvad man møder på sin vej.

2. En DVD der kort beskriver hvordan man griber det an, hvis man ønsker at have sommerfugle som hobby. Man behøver ikke at have en samling for at beskæftige sig med sommerfugle. Mange nøjes med at fotografere. På den 53 minutter lange DVD forklares hvordan man kommer tættere på dyrene ved hjælp af tidens mest benyttede teknikker som f.eks. sukkerlokning, lyslokning, klækning af larver osv.

Som led i vores samarbejde med Fugle & Natur har vi besluttet, at dette materiale tilbydes gratis til de brugere på Fugle & Natur der måtte ønske det. Send blot en mail til larsen.gabrielsen@gmail.com med oplysninger om hvad du ønsker at få tilsendt. Husk at oplyse navn og adresse. Så vil du inden længe modtage vores materiale.

Rigtig god fornøjelse

Lepidopterologisk Forening

Kommentér

Mogens Jørgensen
#1 Kommentar postet d. 24-01-11 kl. 23:32. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
Hej Erik

Et ualmindeligt flot tilbud og jeg har sendt dig en mail (jeg går ud fra, det er din adresse).

Venlig hilsen

Mogens

Kommentér

Jesper Lund
#2 Kommentar postet d. 24-01-11 kl. 23:37. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur

Kommentér

Helle Krogsgaard
#3 Kommentar postet d. 25-01-11 kl. 10:25. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
Super

mvh Helle

Kommentér

Anni & Peter Nielsen
#4 Kommentar postet d. 25-01-11 kl. 10:29. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
Hej Erik,

rigtig flot gestus.

Sender straks min mail med oplysninger.

vh/Peter

Kommentér

Klaus Thommesen
#5 Kommentar postet d. 25-01-11 kl. 11:32. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
....sender adresse.

MVH Klaus T

Kommentér

Svend Hansen
#6 Kommentar postet d. 25-01-11 kl. 11:43. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
Hej Erik.

Et flot og generøst tilbud. Jeg sendte omgående en mail og glæder mig meget til at se det

Mvh Svend

Kommentér

Inger Lund
#7 Kommentar postet d. 25-01-11 kl. 12:17. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
Har sendt adresse og glæder mig meget til at modtage materialet. En fantastisk god idé

Inger

Kommentér

Benny Frandsen
#8 Kommentar postet d. 25-01-11 kl. 12:55. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
Dejligt, det vil vi da benytte os af.

Kommentér

Brian Willum Petersen
#9 Kommentar postet d. 25-01-11 kl. 13:13. Emne: Spændende tilbud til brugerne på Fugle Natur
Ja, det var da et rigtigt flot tilbud. Jeg har sendt min adresse og glæder mig til at se nærmere på det.

Mvh Brian.

Kommentér

Side 1 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator