Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Birgit Knudsen
Og endnu en Mælkebøtte (Læst 399 gange) Postet d. 27-04-11 kl. 16:37
Stadig fra Ertebølle. Lidt længere fremme så jeg en ret lille Mælkebøtte som endnu ikke var i blomst. Har jeg ret i at det er en Dværgmælkebøtte??

Og endnu en Mælkebøtte (Stadig fra Ertebølle. Lidt længere fremme så jeg en ret lille Mælkebøtte som endnu ikke var i blomst)
Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Hans Øllgaard

Svaraktivitet:

(13)
#1 Svar postet d. 27-04-11 kl. 23:33. Emne: Og endnu en Mælkebøtte
Det er lige, hvad det er : Taraxacum obliquum, - men den vil du få mere glæde af i et senere stadium.

(som det dog går !!)

Hilsen, Hans

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Birgit Knudsen
#2 Kommentar postet d. 28-04-11 kl. 08:37. Emne: Og endnu en Mælkebøtte
Tak for svaret Hans.

Ja, når jeg nu ser jeg havde ret, så må jeg jo sige at det går meget godt. Men hvor er jeg dog usikker når jeg står derude Og så alligevel, når jeg har kravlet nogen tid fra den ene plante til den anden, når jeg alligevel frem til et bud. Og enhver ny viden kræver vel at man må knokle lidt for sagen

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator