Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
15. november 2019

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Tovingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lars H. Hansen
Hvilket hvidt stankelben? (Læst 377 gange) Postet d. 20-05-11 kl. 10:33
Denne sad på bilruden den 24.4.2011 ved Brøndbyøster Skov. Jeg har set en del "typer" af stankelben og myg, men aldrig en sådan helt hvid med svagt gule områder fortil og bagtil. Længde ca. 6-7 mm.

Kan ikke finde noget lignende i galleriet eller andre steder. Noget subimago-stadie med mulighed for et artsnavn?

Mvh,

Lars

Hvilket hvidt stankelben? (Denne sad på bilruden den 24.4.2011 ved Brøndbyøster Skov. Jeg har set en del "typer" af stankelben )
Lars H. Hansen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (2014 x 1841)
Besvar | Kommentér

Lars H. Hansen
#1 Kommentar postet d. 20-05-11 kl. 10:44. Emne: Hvilket hvidt stankelben?
Underligt! Dette skete også forleden dag med en anden tovinge, nemlig at jeg kun får "kommentér"-feltet op, selvom jeg 100 procent sikker har trykket på punktet der kræver svar!

Nogen der har et bud på hvad der går galt i processen?

Mvh,

Lars

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator