Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lisa Ammitzbøll
hvilken fugl? (Læst 614 gange) Postet d. 05-07-11 kl. 12:38
Denne fugl hørte jeg først højlydt snerrende, advarende i tæt krat ved lille afvandingsø på Nørremølle enge. det var meget svært at fange den med kameraet, da den eller de bevægede sig hurtigt og i skjul, derfor de ringe fotos. Alligevel vil jeg gerne vide hvilken fugl, det drejer sig om, da jeg har en ide og sortstrubet bynkefugl, og det er ikke en fugl vi ellers ser her.

Nørremølle enge, viborg.

venlig hilsen Lisa

hvilken fugl? (Denne fugl hørte jeg først højlydt snerrende, advarende i tæt krat ved lille afvandingsø på Nørremøl)
Foto: Lisa Ammitzbøll
Besvar | Kommentér

Casper Fælled

Svaraktivitet:

(24)
#1 Svar postet d. 05-07-11 kl. 12:56. Emne: hvilken fugl?
Med det sorte strube og hoved samt den tydeligt hvide skægstribe og den brede hvide halskrave, kan det kun være Rørspurv - se linket HER

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Anni & Peter Nielsen

Svaraktivitet:

(2520)
#2 Svar postet d. 05-07-11 kl. 13:56. Emne: hvilken fugl?
Ja, enig i han af Rørspurv af de grunde, Casper nævner her.

vh/Peter

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator