Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
31. maj 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Søren Aarup
Hvad er de her mon for nogle? (Læst 305 gange) Postet d. 17-07-11 kl. 22:17
1.

- se linket HER

2.

- se linket HER

3.

- se linket HER

- se linket HER

4.

- se linket HER

- se linket HER

5.

- se linket HER

- se linket HER

Tak

Besvar | Kommentér

Erik Rald

Svaraktivitet:

(1145)
#1 Svar postet d. 17-07-11 kl. 22:31. Emne: Hvad er de her mon for nogle?
Hvis du vil have svar på dine billeder på fugle og natur, så sæt dem på fugle og natur, ikke med links til andre sites. Og husk, altid kun et billede på hver tråd, og altid med lokalitet og dato. Ellers er det håbløst.

Besvar | Kommentér

Søren Aarup
#2 Kommentar postet d. 17-07-11 kl. 23:01. Emne: Hvad er de her mon for nogle?
Håbløst vil jeg nu ikke mene det er - men jeg vil oprette flere indlæg så. Problemet er dog netop, at jeg kun må uploade et billede per indlæg. Men så skal jeg måske lave en kommentar til mit eget indlæg med endnu et billede? En anden grund til, at jeg har brugt eksterne sites til billederne, er den alt for lille (efter min mening) grænse på billedstørrelsen.

Besvar | Kommentér

Erik Rald

Svaraktivitet:

(1145)
#3 Svar postet d. 18-07-11 kl. 21:49. Emne: Hvad er de her mon for nogle?
Det er en god ide at oprette flere indlæg med billeder. Du kan altid kommentere din egen tråd og derved supplere det samme fund med flere billeder. Gerne nærbilleder.

Husk altid at gøre billedet mindre ved at gøre det dårligere i kvalitet, ikke gøre det mindre i udstrækning.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator