Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. januar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Tovingede insekter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Thomas Salling
Hvilken flue? (Læst 219 gange) Postet d. 24-07-11 kl. 09:19
Hej alle. Jeg er ny på siden, men kunne godt tænke mig at få specificeret hvilken flue dette er? Set for to dage siden i min have. På forhånd tak.

Hvilken flue? (Hej alle. Jeg er ny på siden, men kunne godt tænke mig at få specificeret hvilken flue dette er? Set)
Foto: Copyright: Thomas Salling.
Besvar | Kommentér

Walther Gritsch

Svaraktivitet:

(12582)
#1 Svar postet d. 24-07-11 kl. 12:42. Emne: Hvilken flue?
Hej Thomas

Smukt billede! Hvis du har flere af samme kræ (og samme kvalitet), så kan vi nok godt sætte navn på, men indtil videre må du nøjes med Suillia sp. i familien Sumpfluer.

Det der vil være vigtigt er fotos, der viser siden på forkroppen og forkroppen set ovenfra. Især er scutellum vigtigt. Men slægten er svær!

Walther

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Thomas Salling
#2 Kommentar postet d. 24-07-11 kl. 14:14. Emne: Hvilken flue?
Hej Walther. Tusind tak for det hurtige svar. Har desværre ikke flere billeder af netop denne, men vil fremover huske at få mere af fluen i fokus.

mvh. Thomas.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator