Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Charlotte Jul Hansen
Ugleunger i Geel Skov? (Læst 779 gange) Postet d. 05-08-11 kl. 21:24
Hej,

En skovgæst fortalte mig i dag, at der efter sigende skulle være ugleunger (evt. kun én) i et udhulet træ i skoven (Geel Skov i Holte). Da jeg kom forbi træet stirrede jeg som en sindsyg, og så da også noget, der kunne ligne en stor unge. Men det er et højt træ, så det var svært at bedømme. Er der nogen der ved noget om dette?

Venlige hilsner Charlotte

Besvar | Kommentér

Thomas Elbek
#1 Kommentar postet d. 06-08-11 kl. 07:02. Emne: Ugleunger i Geel Skov?
Jeg har ikke kendskab til nogen specifikke ugler i Geels skov, men at der er natugler i Geels skov er sikkert, jeg kan ofte ligge i min seng og høre dem da jeg bor 300 m. fra Geels skov''s vestlige ende.

Dog har jeg endnu til gode at få uglerne at se.

Der var 2-3 natugler der bød mig velkommen til min nye lejlighed da jeg kom hjem den første aften i juli 2004, de sad et eller andet sted i bebyggelsens træer og kvikkede.

Håber du finder natugleungen

Besvar | Kommentér

Charlotte Jul Hansen
#2 Kommentar postet d. 07-08-11 kl. 15:43. Emne: Ugleunger i Geel Skov?
Godt at vide at det er natugler, der lever i Geel skov. Jeg må tage kikkert med næste gang.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator