Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Benny Frandsen
Hvilken rovfugl ? (Læst 825 gange) Postet d. 06-08-11 kl. 14:33
Hvilken rovfugl er det jeg så ved Holløse Bredning. Fuglen er observeret d. 3-8-11, kredsende over en kornmark. Jeg syntes at den var noget større end den musvåge vi så senere.

Billedet er desværre noget uskarpt, det blev taget på ret lang afstand.

På forhånd tak.

Benny Frandsen

Hvilken rovfugl ? (Hvilken rovfugl er det jeg så ved Holløse Bredning. Fuglen er observeret d. 3-8-11, kredsende over e)
Benny Frandsen har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Eva Hansen
#1 Kommentar postet d. 06-08-11 kl. 14:36. Emne: Hvilken rovfugl ?
Umiddelbart får jeg det til at være en rørhøg, en han, med de lyse felter på vingerne og de sorte vingespidser

Besvar | Kommentér

Anni & Peter Nielsen

Svaraktivitet:

(2520)
#2 Svar postet d. 06-08-11 kl. 14:43. Emne: Hvilken rovfugl ?
Enig med Eva i Rørhøg, han - en yngre adult fugl, måske en 3k. De grå partier på vingerne samt halen er sølvgrå. Vingebagkanten er mørk, halen har vist et (ret) utydeligt mørkt randbånd.

vh/Peter

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

peter sunesen

Svaraktivitet:

(6198)
#3 Svar postet d. 06-08-11 kl. 14:59. Emne: Hvilken rovfugl ?
Helt korrekt med Rørhøg han 3k.

Mvh.

Peter

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Benny Frandsen
#4 Kommentar postet d. 06-08-11 kl. 15:29. Emne: Hvilken rovfugl ?
Jeg takker for svarene. jeg kunne desværre ikke accepterer Eva''s svar, da hun ikke havde lavet det som et svar.

Hun skal dog alligevel have tak

Benny

Besvar | Kommentér

Benny Frandsen
#5 Kommentar postet d. 06-08-11 kl. 15:29. Emne: Hvilken rovfugl ?
Jeg takker for svarene. jeg kunne desværre ikke accepterer Eva''s svar, da hun ikke havde lavet det som et svar.

Hun skal dog alligevel have tak

Benny

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator