Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. september 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mikkel Lykkeaa Väisänen
Hvor skal jeg tage hen? (Læst 968 gange) Postet d. 08-10-11 kl. 12:52
Da vi har sommerhus i Rørvig, er det som regel der, vi indsamler svampe. Men i dag vil jeg gerne finde et godt sted i nærheden af København. Jeg tænker Hareskov eller lignende.

Hvem har et bud?

Tak,

Mikkel

Besvar | Kommentér

Ole Terney

Svaraktivitet:

(92)
#1 Svar postet d. 24-10-11 kl. 22:31. Emne: Hvor skal jeg tage hen?
Vedr. Hareskoven: Se - se linket HER" TARGET=_blank title='- se linket HER' rel='nofollow'>- se linket HER og søg "Hareskoven". Der afholdes svampetur kl. 13 hver måned året rundt - også vinteren altså - med start fra Hareskov Station, som regel er det den sidste søndag i måneden, men der er undtagelser fra denne regel. De præcise datoer står på uglesiden (som linker op til en wikispaces-side, der er wiki-sprog, og hvor man altså kan indsætte billeder og skrive/redigere tekst. Jeg administrerer siden.

I øvrigt er - se linket HER" TARGET=_blank title='- se linket HER' rel='nofollow'>- se linket HER en side under - se linket HER BioNyt Videnskabens Verden, som jeg redigerer, skriver og administrerer.

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator