Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
7. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampedyr og slimsvampe -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Tue Skovgård Larsen
Kan denne overhovedet ID''es? (Læst 711 gange) Postet d. 20-10-11 kl. 15:06
Fotograferet d. 8/5-11 i Kohaveskoven (Odense). Ved godt, at det ikke er den nemmeste kategori, men det kunne jo være, at nogen kan kende den alligevel. Har ikke flere billeder end dette.

Kan denne overhovedet ID
Foto: Tue Skovgård Larsen
Besvar | Kommentér

Hans Lind

Svaraktivitet:

(2)
#1 Svar postet d. 20-10-11 kl. 15:31. Emne: Kan denne overhovedet ID''es?
Kunne ligne den der hedder Skinnende Støvpude, - se linket HER men jeg ved ikke, om der er forvekslingsmuligheder.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede

Svaraktivitet:

(336)
#2 Svar postet d. 20-10-11 kl. 15:52. Emne: Kan denne overhovedet ID''es?
Umiddelbart vil jeg også mene Skinnende Støvpude, bl.a. fordi den er mest fremme om foråret, men i dette stadium kan der vist være forvekslingsmuligheder.

Ole

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Tue Skovgård Larsen
#3 Kommentar postet d. 20-10-11 kl. 17:04. Emne: Kan denne overhovedet ID''es?
Hej Hans og Ole

Nu har jeg været nettet rundt, nå ja - dele af, og vil nok mene, at I har ret. Felthåndbogen angiver at der ikke er mulighed for forvekslinger, men det er måske først, når den er på et senere stadie. Jeg vil ikke obse den på nuværende basis.

Tue

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator