Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. april 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anne-Grethe Lentz
Er dette en Række-sejporesvamp? (Læst 542 gange) Postet d. 05-01-12 kl. 17:43
- se linket HER

Har kikket på forskellige billeder, måske det er en Række-sejporesvamp ? Kan det mon bekræftes ?

Hilsen fra Anne-Grethe

Er dette en Række-sejporesvamp? (http://www.fugleognatur.dk/forum/enter_data.asp?sID=712158&ForumID=41&kategori=4

Har kikket på fo)
Foto: A.Lentz
Besvar | Kommentér

Torbjørn Borgen
#1 Kommentar postet d. 05-01-12 kl. 19:10. Emne: Er dette en Række-sejporesvamp?
Det ligner, men det kan ikke afgøres uden at kende værten, og strengt taget så er porerne ikke synlige på fotografiet.

mvh Torbjørn

Besvar | Kommentér

Anne-Grethe Lentz
#2 Kommentar postet d. 05-01-12 kl. 20:18. Emne: Er dette en Række-sejporesvamp?
O.k. Thorbjørn, jeg vil gøre mig mere umage med observationen, når jeg kommer derud næste gang....

Venlig hilsen Anne-Grethe

Besvar | Kommentér

Anne-Grethe Lentz
#3 Kommentar postet d. 05-01-12 kl. 21:38. Emne: Er dette en Række-sejporesvamp?
Jeg er ikke sikker på at jeg har fået linket rigtigt på den tråd jeg havde inde på laver.

Var i tvivl om hvorvidt det var en lav eller svamp.

Dens lokalitet var et fældet træ ved Gudenåens udspring,

En gammel gran vil jeg tro.

Jeg prøver at sætte billederne ind igen.

Er dette en Række-sejporesvamp? (Jeg er ikke sikker på at jeg har fået linket rigtigt på den tråd jeg havde inde på laver.
Var i tvi)
Foto: A.Lentz
Besvar | Kommentér

Anne-Grethe Lentz
#4 Kommentar postet d. 05-01-12 kl. 21:40. Emne: Er dette en Række-sejporesvamp?
Her er en forstørrelse, men måske er den stadig for uklar.

Venlig hilsen Anne-Grethe

Er dette en Række-sejporesvamp? (Her er en forstørrelse, men måske er den stadig for uklar.
                 Venlig hilsen Anne-Gret)
Anne-Grethe Lentz har vedhæftet dette billede
Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator